Päiväripari: 821

Tervetuloa mukaan! Tämä on ryhmämme oma sivu ja täältä löytyy kaikki tärkeä tieto. Tietoja tulee lisää kevään aikana.

Starttipäivä on su 19.11. klo 9:30 - 13 Palokan kirkolla. Osallistumme ensin klo 10 alkavaan ehtoollisjumalanpalvelukseen eli messuun. Olethan paikalla n. klo 9.30. Messun jälkeen on tapaaminen kirkon alakerrassa, jossa tutustumme toisiimme. Jos et pääse paikalle, ilmoitathan siitä Miralle.

Nuorten viikkomessu ja nuortenilta ke 21.2. klo 18-20.30 Palokan kirkolla. Osallistumme ensin viikkomessuun yläkerrassa ja sen jälkeen siirrymme alakertaan nuorteniltaan pelailemaan ja rentoilemaan. Nuortenillassa on iltapalaa tarjolla.

Ripariralli la 9.3. klo 10-14 Palokan kirkolla. Päivän teemoja ovat ehtoollinen ja jumalanpalvelus, perhetyö ja varhaiskasvatus sekä lähetystyö ja kansainvälinen diakonia. Päivä sisältää lounaan (pitsaa)! On tärkeää, että pääset mukaan, koska muuten joudut tekemään korvaustehtäviä. Jos tiedät jo etukäteen, että et pääse tuohon päivään mukaan, ilmoita siitä nuortenillassa 21.2.

Riparikonsertti ma 8.4. klo 19:30-20:15.Esiintyjänä Papipike.

Tapaaminen su 5.5. klo 10-14 Taulumäen kirkolla. Vierailemme vanhalla hautausmaalla ja kappelissa. Päivä sisältää lounaan. Sään mukainen pukeutuminen!

Vanhempainilta ke 22.5. klo 18-20 Palokan kirkolla.

Varsinainen opetusjakso on 3.-8.6. ja konfirmaatio on su 9.6. klo 10 Palokan kirkossa.

kuvassa näkyy tennarit ja nuoren alban helmaa
tennarit ja alban helma

Seurakuntapastori