Tervetuloa mukaan Palokan riparille 815

Tänne kokoamme ennen leiriä kaikkia tärkeitä päivämääriä, jotka on hyvä laittaa ylös ja osallistua niihin :) Rippikoulu on yhteinen matka, jota kuljemme yhdessä oman rippikouluporukan kanssa.

Muistathan laittaa viestiä, jos sairastut tai sinulla on este saapua tapaamiseen. Saat silloin korvaavan tehtävän/tapahtuman.

Starttipäivä sunnuntai 4.2.2024 klo 9.45, jolloin kokoonnumme yhdessä Palokan kirkkoon messuun ja sen jälkeen tutustumme hieman toisiimme.

Ripariralli 9.3. klo 10-14 Palokan kirkolla.
Päivässä tutustutaan osaan kirkon työmuodoista ja saadaan ehtoollisopetus. Päivän aikana saadaan pitsaa lounaaksi.

Riparikonsertti 8.4. klo 19.30 Palokan kirkossa. Konsertti kestää n. 45min.

Nuortenilta 17.4. klo 19-21: Palokan kirkossa nuortentilassa alakerrassa. Nuortentilaan pääsee helpoiten takapihan puolelta pääovista.

Messun valmistelu 17.4. klo 19 Palokan kirkossa. Valmistellaan yhdessä messua, jaetaan pieniä tehtäviä jokaiselle.

Ryhmän toteuttama messu 21.4. klo 10 Palokan kirkossa.
Messussa käymme yhdessä ehtoollisella, jolloin voit itse päättää otatko jo ehtoollisen vai siunauksen.
Messu on kaikille avoin, joten halutessaan muutkin läheisistä voivat osallistua siihen.

Vanhempainilta 15.5. klo 17.30 Palokan kirkolla. Tapaaminen koskee huoltajia, ei riparilaisia.

Lähitapaaminen; Puhumme sakramenteista ja käännetään ajatuksia kohti tulevaa leiriviikkoa.

Ole rohkeasti meihin yhteyksissä, jos jokin jäi mietityttämään!

Nuoria Vesalan riihikirkossa
nuoret Vesalan riihikirkossa