Tervetuloa riparin 611 sivuille!

Moikka riparilainen ja riparilaisen huoltajat! Tältä sivulta löytyy tiedot rippikoulusi ennakkotapaamisista ja myöhemmin myös leiriä ja konfirmaatiota koskevat tarkat tiedot. Aikatauluihin saattaa tulla muutoksia kevään aikana. Tiedotamme niistä aina erikseen sähköpostilla.

Yhteiset tapaamiset ennen leiriä:

"Merkkaa tapaamiset jo nyt kalenteriisi! Luvassa on tutustumista kotiseurakuntaan, omaan ripariryhmään ja kristinuskon perusjuttuihin. Mikäli sinulle tulee este, ilmoita siitä nuorisotyönohjaaja Pia-Marialle (yhteystiedot alempana)."

Su 28.1.2024 klo 15.15–18 Riparistartti Korpilahden kirkolla.Tapaamisella osallistumme Valoa kohti messuun klo. 16-18 ja messuopetukseen sekä rippikoululaisille alkuinfo seurakuntatalolla, jossa tapaamme ennen messua. Messun jälkeen Kirkkokahvit.

La 3.2. 2024 klo. 12-15 Riparilauantai Korpilahden seurakuntatalolla. Tapaamisella seurakunnan eri työmuodot esittäytyvät, Lisäksi ohjelmassa on Messun valmistelu ja ehtoollisopetus.

Su 4.2. 2024 klo 10- 12 Kynttilänpäivän messu Korpilahden kirkossa. Ryhmä 611 on avustamassa messussa ja voi halutessaan osallistua ehtoolliseen ensimmäistä kertaa. Kirkon jälkeen Kirkkokahvit seurakuntatalolla.

La 27.4. klo 17 Rippikoulukonsertti Keltinmäen kirkossa. Konserttiin lähdemme yhteiskuljetuksella Korpilahden kirkolta. Aikataulu kuljetuksen osalta tarkentuu myöhemmin.

Toukokuussa
Auttamisen ilta. (Aikataulu ja paikka tarkentuu myöhemmin) Diakoninen ilta, josta käymme tapaamassa ikäihmisiä ja jokainen rippikoululainen saa auttamistehtävän kotiläksyksi. Isoset mukana.

Kesäkuun alussa Nuortenilta ja vanhempien ilta seurakuntatalolla (Aikataulu tarkentuu myöhemmin) Isoset esittäytyvät paremmin ja Saat oman ryhmän ohjaajan. Vanhemmille Infotilaisuus ja leirin ennakkoesittely nuortenillan päätteeksi.

Rippikoulun leirijakso 24.6.–1.7. Haapaniemi, Kuortane
Konfirmaatio: 7.7. klo 10 Korpilahden kirkko,
Kirkonmäentie 1, 41800 Korpilahti.

Ottakaa reippaasti yhteyttä leirin ohjaajiin, mikäli joku asia pohdituttaa! Antoisaa rippikouluvuotta nuorelle ja koko perheelle!

Seurakunnan leiri- ja retkitoiminnan säännöt:
https://tinyurl.com/y2uve5k2Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Korpilahden kirkko ja seurakuntatalo osoitteessa: Kirkonmäentie 1, 41800 Korpilahti.

Kuortaneenjärven rannalla sijaitseva Haapaniemi on luonnonkaunis ja rauhallinen alue,

Nuorisotyönohjaaja vs.
Korpilahden lähikirkkoalue