Tervetuloa riparin 311 sivuille!

Moikka riparilainen ja riparilaisen huoltajat! Tältä sivulta löytyy tiedot rippikoulusi ennakkotapaamisista ja myöhemmin myös leiriä ja konfirmaatiota koskevat tarkat tiedot. Aikatauluihin saattaa tulla muutoksia kevään aikana. Tiedotamme niistä aina erikseen sähköpostilla.

Yhteiset tapaamiset ennen leiriä:
"Merkkaa tapaamiset jo nyt kalenteriisi! Luvassa on tutustumista kotiseurakuntaan, omaan ripariryhmään ja kristinuskon perusjuttuihin. Mikäli sinulle tulee este, ilmoita siitä nuorisotyönohjaaja Sanni "Santsa" Sipilälle (yhteystiedot alempana)."

Riparistartti marraskuussa: Sunnuntaina 26.11. klo 9.45-11.30 Keltinmäen kirkossa (Keltinmäentie 10). Tähän starttiin osallistuvat sekä 311 että 312 riparin nuoret.
Jos tämä päivä ei onnistu, voit korvata sen osallistumalla 17.12. ryhmän 313 riparistarttiin. Paikka ja aikataulu on sama kuin marraskuun startilla.

Riparilauantai helmikuussa: Lauantaina 17.2. klo 9-12 Keltinmäen kirkossa. Tässä tilaisuudessa tutustumme omaan seurakuntaan eri työalojen esittäytymisen kautta. Päivä on yhteinen kaikille Keltinmäen alueen ripareille.

Messuavustus maaliskuussa: Sunnuntaina 17.3. klo 9-12 Keltinmäen kirkossa. Jaamme tehtävät, joissa palvelemme yhteisessä ehtoollisjumalanpalveluksessa ja osallistumme siihen.
Jos tämä aika ei onnistu, vois korvata sen osallistumalla samana päivänä 17.3. messuavustukseen 312-ryhmän kanssa Kortepohjan kirkossa klo 14-17 tai vaihtoehtoisesti 313-ryhmän kanssa 24.3. Kortepohjan kirkossa klo 14-17.

Riparikonsertti huhtikuussa: Lauantaina 27.4. klo 19 Keltinmäen kirkossa. Tutustumme kristilliseen musiikkiin bändin ja yhteislaulujen kautta.

Nuorten ilta toukokuussa: Keskiviikkona 22.5. klo 18-20 Keltinmäen kirkon nuorten tiloissa. Ripariryhmän omassa nuorten illassa tutustumme toisiimme, rakennamme yhteistä näkyä riparista ja perehdymme vähän seurakunnan nuoristotyöhön. Halutessaan voi jäädä vielä pelailemaan ja hengailemaan klo 21 asti.

Riparin lähipäivä ja vanhempainilta: Tiistaina 4.6. klo 10-15 Keltinmäen kirkolla.  Lähipäivässä tutustumme ja totuttelemme rippileirin käytäntöihin. Vanhempainilta pidetään huoltajille samana iltana klo 18. Tilaisuuksissa käydään läpi mm. leiriä ja konfirmaatiota koskevat käytännön asiat.

Rippikoulun Leirijakso: 10.-17.6.2024, Partaharjun Harjuhovi, Pieksämäki

Konfirmaatio: 30.6.2024 klo 10 Keltinmäen kirkossa. Konfirmoitavien nuorten tulee olla paikalla jo noin klo 9 (aika tarkentuu!).

Terveisin

Sanni "Santsa" Sipilä, Heli Riipinen ja Paula Kiviranta

Leirin nuorisotyönohjaaja, pappi ja diakoni

etunimi.sukunimi@evl.fi