Tervetuloa ryhmän 221 omille sivuille!

Mahtavaa, että olet mukana riparilla!

Ennakkotapaamiset on tarkoitettu riparilaiselle, paitsi Huoltajien ilta maaliskuussa on vain huoltajille (nuori saa osallistua halutessaan).

Ennakkotapaamiset 2023-2024

to 14.12. Riparistartti klo 18- n.19 (Kipinässä, kauppakeskus Sepän 2 krs.) sis. pienen tarjoilun, isoset ovat suunnitelleet ohjelman

su 21.1. Messu ja tapaaminen klo 9:25-13 (Kaupunginkirkossa, jossa ehtoollisopetus alttarilla ennen messua. Messun jälkeen siirrytään Silmuun, Kilpisenkatu 8) sis. mehua ja keksiä

ke 7.2. Ripariveisu-iltamat klo 18 (Kaupunginkirkossa), lauletaan nuorten veisuja yhdessä isosten kanssa!

to 21.3. Huoltajien ilta klo 18-n. 19:30 (Aseman pysäkki, Hannikaisenkatu 29) tee/kahvitarjoilu HUOM! Ilmoittaudu Kirsille ke 20.3. mennessä, ilmoita osallistujamäärä sekä mahdolliset ruokarajoitteet.

ti 16.4. Teemapäivä kaikille Huhtasuon ryhmille klo 17 aloitamme Yliopistonkatu 26B (nuorten tila, jossa samaan aikaan myös ryhmä 115 seinän toisella puolella), jonka jälkeen klo 18 alkaa messu Kaupunginkirkossa. Ilta päättyy viimeistään klo 19:15. Illan aikana työskentelemme "Minä olen ihme"-aiheen parissa.

to 25.4. Nuorten messu klo 17-18:30 (Kipinässä, kauppakeskus Sepän 2 krs.). Osallistumme isoskoulutettavien sekä toisen ripariryhmän kanssa nuorten messuun. Sen jälkeen voi jäädä iltakahvilaan klo 20 asti (ei pakollinen).

su 19.5. klo 14-18 Ennakkopäivä (nuorten tila, Yliopistonkatu 26 B).

Ennakkotapaamiset ovat tärkeä osa riparin käymistä. Jos et pääse paikalle, ole yhteydessä hyvissä ajoin Ritvaan, Kirsiin tai Hannaan. Heiltä saat korvaustehtävän.

Päiväriparijakso

3.-8.6. Kipinässä (kauppakeskus Sepän 2 krs.)

Tutustumme riparin aiheisiin eri tavoin, teemme myös retkiä lähiympäristöön. Päivään kuuluu yksi lämmin ateria/eväät retkipäivinä. Ennen riparijaksoa sähköpostiin lähetetään kirje viikon kulusta.

Konfirmaatio

su 9.6. klo 10 Kaupunginkirkko

Jos nousee kysymyksiä tai muuta sanottavaa, ole rohkeasti yhteydessä!

Nuorisotyönohjaaja
Kaupunginkirkon lähikirkkoalue
Yliopistonkatu 26, PL 103
40100 Jvyäskylä