Ripariryhmät 2024

Riparivaihtoehdot ovat leiriripari, teemaripari ja päiväripari.

Leirit pidetään leirikeskuksissa: VesalaLinkki avautuu uudessa välilehdessä Linkki avautuu uudessa välilehdessä(Vesanka), KoivuniemiLinkki avautuu uudessa välilehdessä (Vaajakoski), KiponniemiLinkki avautuu uudessa välilehdessä (Vesanka), MarttinenLinkki avautuu uudessa välilehdessä (Virrat), PöyhöläLinkki avautuu uudessa välilehdessä (Keuruu), PartaharjuLinkki avautuu uudessa välilehdessä (Pieksämäki) sekä HaapaniemenLinkki avautuu uudessa välilehdessä hiippakuntakartano (Kuortane).

Teemaleireihin on sisällytetty tavalla tai toisella teeman mukaista ohjelmaa. Tarkemmat tiedot kunkin ryhmän kohdalla.

Päiväriparit pidetään Palokan kirkolla, Vaajakoskella, kauppakeskus Sepän Kipinässä sekä Jyväskylän keskustassa. Päiväripari kokoontuu päivittäin noin klo 9-16, ei yöpymistä. Päiväryhmiin kuuluu retkipäivä. Päiväripari on ilmainen. Päivän aikana tarjotaan lounas. Ei järjestettyä kuljetusta.

Ryhmän numeroa klikkaamalla pääset ryhmän omalle sivulle. Ne avataan ryhmäjaon valmistumisen jälkeen lokakuun aikana.

Nuoriso- ja rippikoulutyön asiantuntija
Yhteinen seurakuntatyö